dagens låt . oasis - wonderwall.

 
idag har jag varit inne i city, det va kul eftersom det är inte direkt samma sak som att va å shoppa i stockholm, känslan är lixom annurlunda. haha. ehm, köpte inte mycket alls, har inga pengar kvar typ ändåå. men jag köpte iaf en tunika från ginatricot, väldigt fin tyckte jag & lite underkläder. träffade Pontus också som jag sa, det va mysigt. lyckades övertala mamma att vi skulle åka till det köpcentret där han sommarjobbar, asså palla. 15 år & sommarjobbar? blääää . jag längtar veeeeerkligen inte. aa iaf han jobbar på kappahl där så aa.. vi käkade lunch tsm å sånt. imorgon ska jag eventuellt klippa mig , ( kanske ) . om vi lyckas hitta någon frisör i närheten, fick värsta rycket nu idag att jag måste klippa mig. usch , mitt hår är väldigt slitet, så aa.. det är nog det jag ska göra imorgon, men om vi inte hittar nån frisör så fårebli någon annan dag . kanske i sthlm igen, eftersom jag kommer hem på fredag elr lördag. hm.. idag är den enda dagen på hela veckan som det inte har regnat, utan det har varit soligt med moln. men imorgon ska det tydligen regna igen :/ skit. aja iaf.. nu ska vi snart käka middag å sånt. ÄLSKAR LÅTEN! pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0